Eerste blog, wifi??? - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Beaudine Turnhout - WaarBenJij.nu Eerste blog, wifi??? - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Beaudine Turnhout - WaarBenJij.nu

Eerste blog, wifi???

Blijf op de hoogte en volg Beaudine

25 September 2014 | Turkije, Marmaris

Hi,

Na bijna 6 weken is dit mijn eerste reisverslag. Jammer genoeg heb ik geen wifi en moet ik het dus doen met 35 MB per dag. Nu ga ik dus de reiverslagen via mijn telefoon doormailen naar mijn moeder en zet zij ze op deze website. Ik ga in verschillende verslagen gewoon vertellen wat ik in de afgelopen weken al meegemaakt heb.

8 Augustus vloog ik naar Marmaris toe, mijn beste vriendin is toen ook meegevlogen. Zij is 3 weken aan het werk geweest, waarnaar zij weer naar huis vloog ivm haar opleiding. Die 3 eerste weken waren eigenlijk het leukst. Omdat ik de stage ben begonnen in de zomervakantie, voelde het eigenlijk niet echt als werken. 's Avonds ga je op stap en je hebt een bekende bij je. Je leert veel nieuwe mensen kennen en vergeet haast dat je 'sochtends of 'smiddags gewerkt hebt. In het begin moest ik erg wennen aan het klimaat.
De eerste paar weken kwam ik veel bekende/kennissen tegen uit Noord-Brabant.

Ik ben 11 augustus begonnen met werken. De eerste weken waren dit vooral het binnenhalen van mensen. Het restaurant veranderd na een uur of 10 in een terras waar je cocktails kunt drinken. Mijn werkzaamheden waren voornamelijk mensen naar binnen "lokken". Waarom is ons terras speciaal? Wat is er zo goed aan ons eten? Waarom moeten de toeristen nou juist bij ons op het terras zitten? Voordat ik dit gedaan had, dacht ik hier nogal makkelijk over. Toen ik het daadwerkelijk uit moest gaan voeren was het toch wel lastig. Je moet echt proberen het restaurant te "verkopen". Ik vind het persoonlijk nogal lastig om onbekende mensen aan te spreken. Als er nederlanders langsliepen (wat niet vaak gebeurde), was ik toch wel blij dat ik nederlands kon spreken. Onbekende mensen aanspreken in een onbekende taal is immers nóg moeilijker..

Ik probeer over een dag of 2 weer een reisverslag online te zetten.

Liefs,

Beaudine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Beaudine

Actief sinds 25 Sept. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 2412

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 18 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: